Shopping

 

Nu har vi kommit hem efter att ha strosat på stan i nån timme.

Så nu har lillmannen fått sig lite nya kläder!

Det var hans snälla mormor som köpte han massa nytt =)

Tusen tack för det!!


4 par byxor och en body!



Och så köpte jag 2 ramar som jag ska ha scrapbooking layouter som jaghar gjort i, kommer bli jättefint måste bara köpa en tavellist också!

Och så ska jag måla ramarna också, vita eller svarta blir dom.






Så köpte jag ett ställ till nappflaskorna att ställa dom i när man har diskat dom.





Just nu ligger jag och lillmannen i sängen och myser och lyssnar på musik, bla hans favorit "viviann giraff".. såå mysigt!
Dock är han trött och borde sova men det vill han som vanligt inte =)
Än så länge är han då glad iaf.






Kommentarer
Postat av: Johanna B

Säger det en gång till: Pingstkyrkans Returide! ;P



De har en massa saker till barn och du sparar pengar. De har en speciell bäbishylla till höger om leksakerna.

2011-04-20 @ 19:25:54
Postat av: Johanna B

Ps. Snygg nappflaskan är till vänster! :P Ds.

2011-04-20 @ 19:26:33
Postat av: Miii

vad praktiskt med flaskhållaren där, vart hitta du den? :)

2011-04-20 @ 19:57:24
URL: http://www.miiimary.blogg.se.

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0