Pust!

 

Huj huj, idag har vi verkligen slitit på ordentligt!

Jag har varit en sväng på stan, stor städat, färgat håret, tvättat bron med högtryckstvätt, promenerat en liten sväng och så har jag hunnit vara lite social med mina föräldrar också nu på kvällen, mys!
Fullt upp med andra ord =)
Men en sak är då säker, nästa gång jag tvättar bron ska jag ha gummistövlar och regnkläder, blev inte lite jäkla blöt.. haha.

På stan hade jag tänkt hitta mig lite nya underkläder men det gick åt helvete, typiskt!
Däremot blev det några grejer till lillmannen (som vanligt!)

Men nu är jag helt slut.. blir att krypa i säng väldigt snart.
Så man orkar med morgondagen också.. hihi.

Hoppas ni har haft en bra dag!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0