Puh!

Tar en paus i skrubbandet nu..

Har iaf kommit en bit på vägen i vår städandet. Nu blir det bus med lillmannen och så måste jag nog äta nånting känner jag.


Hann inte äta ordentligt igår, vi var och snosade på en kompis lilla bebis och tappade koll på tiden så det blev att stressa lite för att hinna till scrap kursen =)

Det är som lätt hänt att tiden flyger iväg när man tittar och snosar på en liten spädis.. hihi. Han var så himla söt!

Våran lilla kille blev som så himla stor, ser ju verkligen inte ut att bara skilja 6 månader mellan dom, tänk va fort dom små liven växer.

Lillmannen var dock inte så jätte intresserad av bebisen utan tyckte att babygymmet var roligare, sen somnade han i sin pappas famn, go plutten =)



Hihi.. det är typ omöjligt att hålla lillmannen på sin filt nu när han ligger på golvet! Typ 1 minut efter att man lagt ner honom ligger han utanför filten.. knas unge. Men han verkar inte ha något emot det men jag tycker det ser lite väl hårt och kallt ut.




Nä.. mat och så ska jag nog ta fram en regnbågs cupcake och mumsa i mig också =)


Kommentarer
Postat av: Elina

Ja, visst är dom. Köp köp köp! :P Den blåa hood tröjan med robot på finns i Emils storlek. Den andra hood tröjan och shortsen är i 86/92. Men då har han iof något att växa i. ;)

2011-04-07 @ 15:09:48
URL: http://volanen.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0