Pausar


Oh shit va trött jag är i kroppen just nu! Är fasen skit jobbigt att bryta upp golvet =)
Men nu har jag iaf fått lös hela golvet så nu ska bara brädorna bort, vilket iof inte är så bara men iaf.
Vi var då tvungna att ta en paus och fixa lite mat för vi håller på svälta ihjäl allihopa. Älsklingens lillebror är här och hjälper oss också. Och mamma tar hand om lillmannen så vi får lite mer gjort.

Vet dock inte om jag hinner göra nåt mer idag för jag har ju scrap kursen ikväll och jag måste verkligen duscha innan jag far dit, är svin svettig och skitig från allt jobbande.
Men en del har jag ju ändå hunnit med idag!


Min ständiga följeslagare och hjälpreda



Nu är golvet bara en brädhög



I am queen of the brädhög! =)

Nu blir det mat.. kebab i pitabröd och det ska avnjutas utomhus!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Elina

Duktig du är! :) Men vad roligt, då ni kommer börja se resultat!

2011-04-13 @ 18:01:58
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Duktigt!



Måste vara spännande för India. Mammas vovve skulle bara gå och markera - men också vara ivägen. ;)

2011-04-13 @ 18:03:03
Postat av: Tess

Åh vad kul! Hör av dig om du ska göra nått sånt imorgon! Måste vila musklerna från träning men skotta och riva är jag gärna med på om ni vill ha hjälp=)

2011-04-13 @ 19:15:15
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0