På benen igen!

 

Puh! Nu är jag på benen igen, grymt skönt =)

Dock är magen inte helt hundra och jag är lite darrig i kroppen men jag känner mig då pigg.

Tyvärr så ligger älsklingen däckad istället då, och lillmannen har världens diarré fortfarande men han är då grymt pigg och glad ändå.
Har hört att dom misstänker att den där vatten bakterien som först var i Östersund och nu har spridit sig till Skellerfteå att den kan ha kommit hit också.
Så för säkerthetsskull så kokar vi allt vatten nu!

Idag har jag, lillmannen och mamma varit till Piteå och köpt en bilbarnstol till lillmannen som mamma och pappa ska ha i deras bil.

Är ju alltid bra med en extra =)

Vi ska ta och beställa en vi också.. han har ju snart vuxit ur den han har nu.

Har hittat en på nätet som verkar vara himla mysig och bra!



När vi ändå var ute och åkte så passade vi på att smita in på barnens hus och där blev det lite leksaker till pluttis och så sprang vi in på Växtriket i Luleå också och jag köpte tulpaner och penseér.
Så himla kul att man kan börja ha lite blommor ute nu!
Ska ta och börja väcka liv i mina änglatrumpeter också.


Ska ta och plocka undan lite här hemma nu och sen blir det bara vila på soffan och en tidig kväll.

Till helgen är det ju valborg och precis som förra året ska vi vara här och ha en gigantisk majbrasa! =)
Ska bli himla roligt!!



Såhär fint blev det på bron med penseérna.









Kommentarer
Postat av: Magdalena

men shit vart har du hört de. nu vågar jag då inte dricka vatten

2011-04-26 @ 22:16:57
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0