Not like the old days..

Sonen ligger och sover så sött och jag funderar på att göra honom sällskap i drömmarnas värld =)

Är så himla trött!

 

Älsklingen är fortfarande ute i stora huset och jobbar på. Han är så duktig.

 

Helgerna ser inte riktigt ut som dom gjorde för nåt år sen om man säger så.. hihi.

Då var man ute hela nätterna och festade och levde rövare! Men jag kan ärligt säga att jag inte saknar det livet det minsta! Det här livet är så mycket bättre. Visst kan det vara kul att gå ut nångång men jag känner inte alls för att festa lika hårt som vi gjorde back in the days =)

En cider eller nån drink bara för att det är gott kan jag vara med på men sen får det vara nog. Och krogen är jag då absolut inte sugen på. Där är det ju bara småttingar nu =)
Nä, men det skiljer ju nästan 10år från dom flesta där och mig så njaa.. Sen finns det ju inte direkt så många ställen att välja på här i stan så då stannar jag hellre hemma.
Sist jag var ut var i november då jobbet hade julfest och då följde jag faktiskt med ut på krogen en snabbis men det första jag tänkte när jag kom in var: vad tusan göra jag här??! Hahaha!
Men så vart jag ju inte direkt långvarig där heller =)
Var ju nykter då också, så det kanske är liiite bättre om man har druckit lite men det tvivlar jag ändå på.



En bild från 2007


Men nu ska jag krypa ner!

 

 

Sleep tight!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag håller med! Förfesterna är alltid roliga med krogen förstör allt!

2011-04-09 @ 06:00:57
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Miii

nååå en av våra alla fester förr i tiden :) vi hade ju grymt roligt men jag håller verkligen med dig, denna tid är SÅ mycket bättre :) jag e inte alls heller sugen på att dricka eller gå ut. nej familjemys e så underbart :) snart måste vi ses igen!! Kram, hoppas ni har en fin lördag.

2011-04-09 @ 12:26:31
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0