Mina sommar fynd!

Lovade ju att visa bilder på det jag hade beställt så här kommer det!






Och så lillmannens presenter:




Fin fina grejor =) Vi är mycket nöjda båda två!



Idag har vi spenderat dagen på stan med Marie och Loke, mycket trevligt! Jag fick äntligen tummen ur och slank in och fixade hålet i örat som hade läkt ihop.. har tänkt på det lääänge men inte fått fingrarna ur. Så ny är jag ny piercad =) Sweet!



Har ju haft hål där länge men på slutet av min graviditet så tog jag ut den för att dom sa att jag inte fick ha den på förlossningen sen, hade ju så klart tänkt sätta tillbaka den men glömde bort det så den hann läka ihop =(
Men nu så är det fixat!




Hmm.. bilderna hamnade lite konstigt i förhållande till texten idag men det får ni leva med för jag orkar inte göra nånting åt det.


Vad har ni för er den här fredagen då? Har ni blivit lurade nånting då? Hihi.. är ju 1 april idag ju. Jag har då klarat mig från att bli lurad.. än så länge iaf =)



Kommentarer
Postat av: Johanna B

Var gjorde du hålet? I boden eller luleå?

2011-04-02 @ 13:56:57

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0