Michael Kors

 

Åh.. jag funderar på om jag ska slå till på en klocka som jag har hittat som är sååå fin, lite dyr dock!

Har iaf pratat med Fritz Olssons så dom ska ta hem den så jag får kika på den och se hur den ser ut i verkligheten.

 



Är grymt sugen på den! =)


Annars idag har jag varit hos läkaren och det gick bra, sen gick jag och lillmannen en sväng på stan och kikade runt. Vi hälsade även på pluttens faster på hennes jobb =)
Nu är det lite vila som gäller och sen får vi se vad vi hittar på. Måste iaf dra en vals med snabeldraken, den 4-benta drar ju in så sjukt mycket sand!

På tal om den 4-benta så tror jag att jag äntligen håller på att få ordning på hennes klor! Tänkte ju fara till veterinären och be dom kika på dom och klippa ner dom ordentligt men så började jag gorma på själv och det har gått jättebra.
Men helt bra är det ju inte än men det artar sig bra!
Är ju alltid skönt om man slipper åka till veterinären också.

Nu ska jag försöka få lillmannen att sova en stund, lättare sagt än gjort!



Kommentarer
Postat av: Hannah.G

Vilken sjuuuukt snygg klocka! Omg :))

2011-04-15 @ 22:52:35

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0