Men hur söt får man bli!

India är ju ute själv på våran gård rätt mycket, hon vet vart gränserna går och går aldrig (extremt sällan) utanför tomten. Hon har varit ute nästan hela dagen idag och nu hade jag inte hört eller sett henne på en liten stund så då gick jag ut på bron för att se om jag såg henne och då har hon rullat ihop sig på täcket som hon hade som bädd förut, nu har hon det som filt att ligga på när vi är ute och grillar och sånt så det ligger på bron.

Helt hoprullad var hon och låg och myste =)

 

 




I hörnet på bron typ bakom vagnen.. haha.


Blir då ingen prommis till scraptime utan det blir till att åka bil, inge kul att promenera när det regnar!
Ska dit med Marie och hon kommer och hämtar mig på en stund för jag är bil lös idag.



Kommentarer
Postat av: Tess

Haha va söt! lillsnutt=)

2011-04-04 @ 15:09:45
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: The Fashionisto/a

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2011-04-04 @ 15:36:47
URL: http://thefashionisto.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Det där såg riktigt mysigt ut:D

2011-04-04 @ 16:52:25

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0