Måndag

Så var det måndag. Är ju lite små tråkigt väder nu så vi får se om jag orkar ta en promenad till scraptime eller om jag skjuter upp det. Men hon öppnar ju inte förens kl 14 så då kanske det har klarnat upp lite =)

Annars har jag inga planer alls för dagen, känns som att vi har varit i farten rätt mycket senaste dagarna så att bara ta det lugnt idag skulle ju inte vara helt fel. Fast jag är ganska sugen på att åka till Luleå och kika lite men det blir nog kanske en annan dag.

Men nu är det iaf frukost till mig och lillmannen som gäller!


Kommentarer
Postat av: Emelie - mamman som älskar vitt

Hoppas du får en fin dag!

2011-04-04 @ 10:30:14
URL: http://njutensmula.se

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0