Lat som få


Usch va lat jag har varit idag!
Har inte haft energi eller motivation till att göra nånting.
 Dagen har alltså spenderats i soffan med datorn i knät, dock med några få undantag.
Fy på mig!

Men jag har iaf varit ut på gården med lillmannen och fått en gnutta frisk luft, dammsugit och sorterat mina scrapbooking dekorationer.
Alltid nånting iaf =)


Just nu sitter jag och väntar på att lillmannen ska vakna så vi kan åka och köpa godis och lite annat.
Han har faktiskt sovit ganska länge nu, har fönstret i sovrummet öppet kan det vara därför?
Isåfall kommer det fönstret aldrig mer att stängas! (Eller jo, när vi flyttar in i stora huset kan det ju få vara stängt)

Älskling jobbar på i huset och snickrar och bär brädor.
Du är så duktig! <3

Ikväll blir det nog bara att lata sig ännu mera, ev till någon film.
Men imorgon däremot då har vi minsann tänkt försöka ta oss iväg och hälsa på någon! =)
Och så ska det såklart fixas med huset, åhh va jag vill börja bygga!!



(Bild lånad av google)





Kommentarer
Postat av: Johanna B

Lata dagar måste man också ha. ;) Då laddar man batterierna och orkar mer sen.

2011-04-16 @ 18:42:36

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0