Kunde inte hålla mig!


Åhh.. blev att jag gick ut och rev upp lite golv ändå, trots att vi egentligen inte skulle hinna med det idag.
Älsklingen skruvade fast en växellåda och det gick så fort så då fick han ta lillmannen och vara inne med honom medans jag rev golv i stora huset =)
Och så fick han fixa mat också, direkt efter maten for vi till Bredåker för lite surr, hårklippning och kabel dragning, vi har ganska nyss kommit hem därifrån.


Men det var fasen kul att riva upp golvet, dock blev det hyfsat jobbigt efter ett tag.
När man har fått bort några golvplankor så man måste stå i sanden och kliva över golvåsarna hela tiden så suger det i benen efter en stund.. haha.
Armarna känns ju faktiskt lite nu också, jäkla kofot som ska va så tung =)

Imorgon ska min fina mamma ta lillmannen nån timme så vi får jobba på ostört i huset, då borde vi hinna få bort hela golvet och kanske hinna börja skotta lite sand.
Och så ska väl golvåsarna bort också tror jag.. jo.. dom måste också bort, kanske tom innan vi börjar skotta sanden.

Ska ta lite bilder imorgon så ni får se vad som händer.

Men nu är det iaf hopp i säng som gäller!



God natt.




Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0