Golvet är borta.

 

Just nu ser det ut såhär inne i stora huset.

 



Golvplanket är bort röjt så nu återstår det ätt släta till marken och ta bort golvåsarna innan vi kan isolera och gjuta plattan.

Men nu kommer det att få se ut såhär ett tag eftérsom att älsklingen åker till Jönköping nästa vecka och då kommer det ju inte bli nånting gjort.
Jag kommer iaf att ha annat att roa mig med så det är lugnt.
Kommer dock att bli jobbigt att inte ha nån som kommer hem och hjälper mig med lillmannen på eftermiddagen. Och ta alla nätter själv.
Men men..




Kommentarer
Postat av: Miii

det är ju en bra start! bra jobbat :) Men du, det är ju bara och komma hit nästa vecka då han e borta om du vill, kan vi hitta på nå :) kram!

2011-04-14 @ 17:55:25
URL: http://www.miiimary.blogg.se.
Postat av: Tess

Jag är inne på Maries spår, vi hittar på nått så kan vi hjälpa dig lite?=)

2011-04-14 @ 18:01:29
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0