God morgon!

 

I natt har jag sovit med en väldigt go och närgången liten kille =)

Lillmannen vägrade somna om han inte fick ligga riktigt nära mig, såå mysigt var det!

Dock sover man ju inte direkt bra när man har en sprattlig plutt nästan på sig så när han hade somnat smet jag undan lite.

Han har alltså fått sova i våran säng i natt, han och jag hade den helt för oss själva.. hih.

 

Idag ska jag städa och så ska jag kika lite på dammsugare, den tinnitus framkallande dammsugar j**eln vi har nu står jag inte ut med längre!

Dessutom suger den dåligt också, trots att jag har bytt påse och filter.

Men den har ju varit med några år också så den har väl gjort sitt.

Och så måste man ju ta sig en prommis också i det underbara vädret!

 

 


Kommentarer
Postat av: Elsa

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 @ 02:03:10
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Smsa Låna

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 06:04:16
URL: http://smsalåna.nu

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0