Friday!

 

Så var det fredag eftermiddag!
Skrev ett inlägg efter att jag hade stigit upp men det publicerade jag visst inte, och inte heller blev det sparat i utkast.. skumt.

Idag har det iaf inte hänt mycket, har varit på en liten prommis och plockat lite hemma men annars har vi inte gjort ett smack!
Vädret till trots så har jag varit seg och slö hela dagen.. urk!

Skulle behöva åka och handla, vart jag nu ska få den energin ifrån.. haha.

Ikväll hoppas jag iaf på myskväll med film och lite snarra =)

Älsklingen är ute och jobbar på i stora huset, och till hjälp har han sin lillebror så då blir det lite extra gjort.. bra bra! =)

I helgen vet jag inte vad som händer.. men det ska jobbas på huset lite iaf, sen kanske vi hittar på nåt annat bus också.
Nu jäklar ska vi sätta fart med huset så vi kan flytta in där nångång!! Är så less på att bo såhär trångt så det är inte klokt. 
Men men.. det kommer bli så sjukt bra och galet underbart när det är klart.. hihi
Längtar massor!!!


Nä.. nu ska jag ta tag i nånting iaf.

 

Hoppas ni har en härlig fredag!



 

 


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0