Dagens goda gärning

Tog mina små änglar och gick en riktigt lång promenad och vi har ganska nyss kommit hem. Hade en påse med kläder som jag inte använder längre som jag tänkte skänka bort, så vi tog oss en prommis och gjorde det. Gick först till Ing3 området där en second hand butik ligger men när jag kom dit var det stängt!! Crap.
Kändes ju surt att släpa hem kläderna igen så då gick vi till röda korset och lämnade kläderna där istället.
Så det var väl dagens goda gärning =)

Det var ju helt underbart väder så jag var tvungen ta av mig skaljackan och gick i fleece jackan bara.. såå himla nice!
Men kan lova att jag är trött i ben och fötter nu =)


2 bilder från promenaden:


Tycker vi bor rätt fint till!



Min duktiga lilla kille fick tag i flaskan och prickade munnen helt själv! Var nog extra gott när han kunde göra det själv =)
Den låg brevid honom i vagnen och helt plötsligt hade han den i munnen.



Men nu måste jag ta tag i baksidan av att gå på promenad den här årstiden... bada hunden!!



Kommentarer
Postat av: Johanna B

De har en "holk" på baksidan. Eller så ringer du på (på baksidan) o de kommer och hämtar påsen.



2011-04-05 @ 20:19:59

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0