Tisdag

Tror jag att det är idag va? =)

Igår var vi ju och vägde och mätte våran lillskrutt.. han väger nu 4050g och är 52,5cm lång! En riktigt stor kille =)
Men det känns bra att han ökar så bra.. hans kurva går spikrakt uppåt!
Efter bvc var vi en sväng till Luleå, fast vi kom oss aldrig in till stan utan det blev bara barnens hus och storheden sen hann vi inget mer innan allt stängde. Men det var himla nice ändå.
Vi var förbi och hälsade på min pappa på hans jobb också så han fick visa upp lillskrutt =)

Och efter Luleå åkte vi direkt till Magda och hälsade på och gick husesyn! Himla fint dom har det och ännu bättre kommer det bli när dom blir klara =)

Åh fy fan va vi just har skrattat åt India! Hon låg och sov på soffan och älsklingen satt brevid och så petade han henne på nosen med en penna och hon blev så rädd, hon bara studsade upp =) Sen blängde hon på Magnus och så gick hon ner från soffan och kom och la sig brevid mig i soffan jag sitter i istället.. hihi =)

Och sonen ligger och sover i mitt knä med öppna ögon och tok snarkar... haha.
Han är så söt!

Idag har det inte varit mycket aktivitet här hemma, sonen har ätit i princip hela natten så jag har inte fått sova så mycket. Hade planer på att storstäda idag men det får bli en annan dag!

Nåja.. hoppas ni mår bra!

See ya!


Kommentarer
Postat av: Johanna Berg

Oj vad stor han har blivit!:D Kul med barn som snarkar.



Men stackars India! Haha. De är verkligen uttrycksfulla när de är missnöjda.



Städa kan man göra nån annan dag. Ta en chilldag.

2010-09-29 @ 16:57:22

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0