Onsdag

Gud va dagarna går fort! Lill skrutten har redan hunnit bli en vecka gammal.. känns som det var igår han kom ut =)

Igår kväll var vi hos Björn och Madde och kollade på idol.. gick himla bra. Emil var lite arg när vi kom och när vi skulle fara bara. När han kommer på att han är hungrig så ska maten serveras pronto annars blir han skit sur =) Tur att det går över så fort han får tutten i munnen.. hihi.

Idag har vi inte gjort mycket.. ätit och sovit typ. Jag har så jäkla ont i magen så jag känner inte för att göra så mycket.. var sugen på att ringa hit liute folk men jag orkar inte riktigt med det idag. 

Nu ska jag ta och dammsuga iaf.. sen när älsklingen kommer tillbaka från bilskroten så ska vi försöka ta oss iväg och handla lite mat. Älsklingen verkar äntligen ha hittat en styrbox till audin som vi dränkte i somras! Så nu håller vi tummarna att den finns där och att den funkar! Skulle vara skönt att ha 2 bilar igen.


Mami-bebi mys =)


Och India låg på soffryggen ovanför oss och myste hon också =)


Nä.. nu måste jag sätta fart medans bebis sover!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad fina ni är!!! Vilken sötnos alltså! =)

2010-09-08 @ 17:00:37
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Miiii

hihi gulligt och mysigt med lillkillen juh! :) gud så jag längtar!

2010-09-08 @ 17:04:55
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Sigvehedvig

really good site!!

2011-12-12 @ 11:36:19
URL: http://sigvehedvig.blogpaint.com

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0