Mysiga dagar!

Blir inte att uppdatera här speciellt mycket nu känner jag.. mina dagar består som bara av mys nu =)

Idag har i haft besök av mina kusiner, mysigt. Sen ikväll ska vi iväg till några vänner och kolla på idol. Ska bli intressant att se hur det går med lill skrutten, men det går säkert bra, han är så otroligt snäll och gnäller som bara när han är hungrig och det är ju lätt åtgärdat =)

Har tagit några mys bilder på lillen som jag tänkte visa men just nu sitter jag och ammar så det blev för jobbigt att nå kameran och fixa upp bilderna nu så jag tar det en annan gång =)

Hoppas ni har det fint!



Kommentarer
Postat av: Lina

förstår att du inte hinner uppdatera som förr nu när bebben kommit :)

2010-09-08 @ 11:03:59

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0