Lördag

Suck.. det här har inte varit en bra dag! Men det beror väl mycket på hur natten till idag var..
En bra sak har varit idag iaf och det var att vi fick besök av Sara och Ebba =) Emil fick hur mycket fint som helst av dom!! Tusen tack babe =)

Har fått lite feber också nu.. känns inte bra! Får se hur det känns imorgon, är det inte bättre då måste jag åka in och kolla upp så det inte är livmoderinflammation. Skulle ju vara grymt typiskt om jag drog på mig det! Nä.. positiva tankar nu!! =)

Sitter och kollar på jarhead som går på 6:an nu.. är sjukt trött men jag hatar att inte se färdigt filmer så jag tror jag håller ut tills den är slut. Har ju min mys plutt brevid mig här i soffan också.. fast han sover.
Helt sjukt va nojig man blir när man fått barn alltså! Petar på honom varannan minut typ bara för att se så han lever =)

En sak som jag har funderat på också.. dom säger ju att spädbarn ska sova på rygg för det är säkrast. Men våran lilla skrot unge sover helst på sidan! Lägger man honom på rygg så krullar han oftast ihop sig och rullar över på ena sidan istället.. och så vänder man tillbaka honom och en sekund senare ligger han på sidan igen =)
Men det borde ju inte göra nånting.


Hoppas ni har en härlig lördag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Miiii

kan tro man blir nojig med barn :) kommer säkert också peta på bebisen hela tiden! hihi.. jo man ska ju försöka låta dem ligga med olika ställningar för huvudet och de, för de kan ju lätt formas åt ett håll om de ligger jämt på en sida :) nått sånt har jag hört iaf! men då evt ja inte hur länge o hur mycket som gör att de blir så :) huvva med feber, krya på dig gumman. kram

2010-09-12 @ 01:04:56
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Cissi

Nej, ingen fara, Neo sov alltid bättre på sidan och gör det fortfarande =)

2010-09-12 @ 07:16:20
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Kicki

Låt du lillEmil sova på sidan! Båda mina barn har sovit bättre på mage(!) så jag har låtit dem sova på det sätt DOM tycker har varit skönast... Det hela handlar juh till sist om att barnen ska få den sömn de behövar! Kram

2010-09-12 @ 12:24:15
Postat av: Lina

att sova på sidan är okey men man ska bara se till så bebisen inte rullar över på mage. och byta sida då och då är bra för huvudet formas ju efter hur dom ligger :)



hoppas det inte är någon inflammation, kram

2010-09-13 @ 12:40:20

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0