Lite presenter..

Idag har vi minsann fått lite presenter! =) Eller ja.. lill skrutt har fått presenter =)



Vi fick ju som sagt en vinter overall av älsklingens mamma:i



Och så fick jag en jätteskön amningkudde av min mami och papi och lillebror och lillasyster:



Och så fick vi en jättefin "mitt första år" bok av min familj också:




Sen har jag ju glömt att vísa vad vi fick av Sara och Johnny när dom var här!


Superfina! =) Tusen tack!


Nu sitter jag och väntar på att min lilla son ska vakna så jag får mata honom.. känns som mina bröst exploderar snart!!


Hoppas ni har en bra lördags kväll!


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Vilka fina presenter :)



Det hoppas jag med, men han verkar lite bättre idag så ska avvakta lite till å se, annars blir de till att ringa vet :)

2010-09-05 @ 12:31:22
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Moa

Nu har jag länkat dig i min blogg, eftersom du hjälpte till att rösta på mig i en fototävling för några veckor sedan! Länkningen är mitt sätt att säga tusen tack! :)



Ta hand om dig!

2010-09-05 @ 13:58:34
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0