Läkarbesök..

Idag har jag varit till läkaren och kollat upp min mage. Dom vet inte säkert vad det är men misstänker att det skulle kunna vara livmoderinflammation =(
Ska dock avvakta över helgen och se om det blir bättre.. och blir det sämre ska jag fara upp direkt. Men jag tror att det kanske är lite bättre! Fast nu när dom har varit och tryckt på magen så blir det ju mycket värre.. men det är ju inte så konstigt.

Har iaf tänkt ta mig ut på en kort prommis idag.. känner att jag behöver lite luft och få röra på mig lite. Man blir ju knäpp av att bara vara inne =)
Annars händer det nog inte så mycket idag.. är himla trött som hela tiden, tar nog ett tag att vänja sig vid att vakna flera gånger varje natt och agera mat station =) Men det är himla mysigt ändå!
Och det bästa är att ta en liten power nap på soffan mitt på dagen med lillen sovandes på min mage =)


India vaktar lillskrutten när mami plockar ut diskmaskinen =)
(Nej hon ligger inte på honom!!)

Hoppas ni får en bra helg!



Kommentarer
Postat av: Miiii

oj hoppas det går över och att de inte är någon inflammation, lät inge trevligt :/ hihi så mysigt med lillkillen i soffan! kan förstå att de är annorlunda nu att behöva vakna flera gånger o mata killen men mys ändå :)

2010-09-10 @ 17:03:41
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Johanna Berg

Hoppas det går bort fort.:/ Det låter läskigt.



Åh vad gullig bild! Underbar. India blir en bra storasyster! :D

2010-09-10 @ 19:03:43
Postat av: Lina

ojdå det lät ju inte bra med magen hoppas det inte blir värre eller att du får feber.



mysigt dom har det i soffan :)

2010-09-10 @ 19:21:31
Postat av: Anonym

Hehe, okej men du får hojta till när du är beredd på lite längre sträckor. :) Hoppas magen kryar på sig och att de går över, över helgen.

2010-09-10 @ 20:38:44
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas det löser sig!!!



Fin bild!! =)



Kraaaam!

2010-09-11 @ 08:03:08
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0