Hemma igen..

Nu har vi kommit hem igen efter våran lilla semester tripp med husvagnen. Vi har haft det helt underbart! Var inte alls sugen på att åka hem men vi var så illa tvugna för älsklingen skulle bort idag och vara borta tills imorgon. Så jag och lillskrutt blir själva tills imorgon nu.. tur att vi har India den skräckinjagande vakthunden =)

I tisdags så kopplade vi på husvagnen och for iväg till Edefors, vi stod superfint vid vattnet och på onsdagen var vi ute och promenerade hela dagen och njöt av det underbara vädret, sen grillade vi till middag och sen kröp vi ner i husvagnen och såg film och myste med godis och chirre =) Så himla mysigt!
Vi stannade 2 nätter i Edefors och sen for vi vidare mot Messaure där vi hittade ett mysigt ställe där vi stannade natten till idag. Tyvärr var inte vädret det bästa men på kvällen blev det bättre så då gjorde vi upp en eld och satt ute i mörkret och myste. Emil tyckte också att det var kanon mysigt att bo i husvagn.. han har sovit superbra alla 3 nätter vi har varit borta!


Lilla familjen på prommis i Edefors =)


Bonfire (Emil myser i bärsjalen under min jacka)


Såhär fint stod vi 3:e natten.


Har tagit en massa bilder och filmat lite men jag orkar inte lägga upp nåt mer nu utan det får ni se en annan dag =)

Nu ska jag mysa med min son och lilla voffan!

Hoppas ni har en bra fredag!


Kommentarer
Postat av: Miiii

vad mysigt ni verkar ha haft det :) fina bilder! kraaam!

2010-09-24 @ 23:18:07
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Johanna Berg

Det lät som en mycket mysig minisemester!

2010-09-25 @ 00:05:32

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0