Första promenaden..

Idag har vi varit på våran första promenad med barnvagnen.. huuur mysigt som helst! =)
Sen var vi till apoteket och så har vi varit och handlat massa mat, kylskåpet gapade tomt när vi kom hem.. vi skulle ju har storhandlat på tisdagen men då gick ju vattnet natten mot tisdagen så det sket sig med handlingen! =)

Ska ta och knåpa ihop en liten förlossningsberättelse nån dag också men nu vill jag som bara focusera på annat som ni kanske förstår =) Har ju fått världens finaste son!

India har då blivit sig själv lite mer nu.. så oerhört skönt! Nu är hon nyfiken och vill vara med och kolla vad man gör med bebisen. Det är bara när han börjar skrika som hon springer iväg.. och det kan man ju förstå, haha!

Mjölken har börjat rinna till ordentligt nu också och fy tusan va ömma brösten är! Shit pommes! När jag var upp på toa imorse så¨kände jag inte alls igen mina tuttar.. så vansinnigt uppsvullna och typ gigantiska.. haha.
Har iaf köpt bröstvärmare, himla skönt när dom är så ömma!

Lite bilder från prommisen idag..






Sen var vi förbi älsklingens mamma och fick en superfin vinter overall! Kommer bli perfekt i vinter.


Nu ska jag mysa vidare med mina killar och lilla voffsan.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag veeeet! Jag var helt nöjd över mina bröst, stor och snygga ;) ;) Sen poff så försvann dom igen!! :P



Så himla söt han är!!! =)



Det måste ha gått bra för dig, våran första prommis var typ efter två veckor, jag kunde knappt sitta eller gå pga att jag sprack så sjukt mkt! Oj så skönt för er!!



Mys och ha en bra kväll!!



Kraaaam!

2010-09-04 @ 20:03:48
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Miiii

åh så härligt med promenad med lillkillen! :)himla mysigt kan ja tro! hehe, oj har dem blivit så ömma, ja de blir säkert så när amningen kommer igång, då äre full rulle med mjölken :) hihi! kramar

2010-09-04 @ 23:45:31
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lina

det är helt sjukt hur svullna brösten kan bli ;)



mysigt han hade där i vagnen :) längtar tills jag får träffa er :)

2010-09-05 @ 12:56:20

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0