Usch å fyyy!

Hujja.. kör ju på helt mjölkfri diet nu, och jag kan ju bara konstatera att soya mjölk är inte alls nå vidare gott =(
Till frulle blev det havregrynsgröt med sylt och soya mjölk.. nja.. det funkar men inte tusan är det gott, haha.
Men vad gör man inte för sin lilla skrutt! Hoppas bara han mår bättre nu.

Vi hade ju tänkt fara till öppna förskolan idag men vi skjuter upp det till nästa vecka istället. Jossan och Dylan mår inte helt bra och min lilla pys är ju inte på topp heller så då är det lika bra att vara hemma och mysa istället =)
Vi har då tagit ordentlig sovmorgon idag.. jag klev upp vid 11.30 och pysen ligger fortfarande i sängen.. men snart kommer han nog vilja komma upp och få lite mera mat.
Han äter som en best =)
Ska fara på apoteket och se om dom har nån bra ersättning som han kan få en slurk av på natten så han är mätt lite längre.. som det är nu ammar jag typ varje timma och det blir man ju lite trött av så det skulle vara skönt om han kunde få nånting som håller honom mätt lite längre blandat med bröstmjölk.

Nä nu ska jag plocka undan lite disk och göra mig klar medans pysen sover!


Sover i sin nya babysitter =)



Kommentarer
Postat av: Kristina

Att han äter så ofta har nog med koliken att göra. Vet att svägerskan fick höra att de äter oftare för att det för stunden tröstar och lindrar magontet men i slutändan bara blir värre när tarmarna måste arbeta. Hoppas du hittar något så du får sova lite mer timmar i sträck!

2010-10-07 @ 16:29:31
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Kristina

Att han äter så ofta har nog med koliken att göra. Vet att svägerskan fick höra att de äter oftare för att det för stunden tröstar och lindrar magontet men i slutändan bara blir värre när tarmarna måste arbeta. Hoppas du hittar något så du får sova lite mer timmar i sträck!

2010-10-07 @ 16:29:58
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Lina

Hoppas det blir bättre med mjölkfri kost, stackarn. Tror inte det är det att han inte är mätt utan antagligen magont. Bebisar har ju också sk ökningsperioder då de äter oftare för att öka produktionen (efterfrågan styr mängden).



Håller tummarna att ni får en lugnare natt inatt :)

2010-10-07 @ 19:33:23

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0