Underbart!

Åh vilken underbar natt vi har haft! Pysen har inte skrikigt en enda gång utan bara knorrat när han ville ha mat, och så har han sovit i sin säng hela natten! =) Kan lova att jag är en helt ny människa idag.

Men igårkväll var det inte kul.. precis när jag hade badat klart lillen och skulle ta upp honom på skötbordet och svepa in honom i handduken så går strömmen! Så jag står med en blöt bebis i famnen i bäcksvart mörker! Kan lova att paniken kom.. vågade inte gå nånstans för jag var rädd att snubbla över nånting med honom i famnen. Som tur var så kom älsklingen upp springandes (han var i garaget) med en ficklampa och räddade oss =)
Men fyy faaaan va hemskt det kändes när man kollade ut och såg att det var snöstorm! Vill verkligen inte ha vinter.

Idag blir det nog att fara in till stan en sväng.. måste handla och så tänkte jag kika efter en vinter jacka.

Nåja.. god morgon och ha en bra dag allihopa!




Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0