Storm!

Shit pommes va det blåser ute! Trodde både jag och India skulle blåsa bort när vi gick ner på ängen i morse så hon skulle få snabb kissa. Lillpysen låg och sov så han fick stanna inne.. vågar inte ta ut han när det stormar såhär, sen var vi ju bara ute i typ 3 min =) India tyckte också att det var alldelens för blåsigt för att vara ute. Hon tycker inte om när det blåser en massa i öronen..

I natt har pysen varit ledsen och haft ont i magen igen.. men tror inte det var lika farligt som natten till igår iaf. Satt/låg iaf uppe i soffan med honom till runt 4 tiden imorse då verkade han sova ganska lugnt så då gick vi till sängen och la oss och då fick jag ligga och vagga honom ett bra tag innan han somnade om och sov på riktigt. Så vi har legat i sängen och vilat och sovit länge idag också.

Nu är älsklingen ledig nästan hela veckan, han jobbar bara onsdag och torsdag. Yeey! =) Är jättesugen på att åka till Luleå och shoppa och kika runt men det är ju lite svårt när jag fortfarande(!!!) inte har fått några pengar från försäkringskassan. Gaaahhh va irriterande det är.. trodde domskulle vara lite snabbare när det gäller föräldrapenningen.. då behöver dom ju inte hålla på och kolla om man har rätt till det. Nåja.. hoppas det kommer snart iaf!

Nä.. nu ska jag slänga igång en tvättmaskin innan pysen vaknar.

Kram på er!

----------------------------------------------

Hmm... skrev det där inlägget i morse men såg nu att det inte blivit publicerat. Aja.. bättre sent än aldrig =)


Kommentarer
Postat av: Johanna Berg

Det blåser rätt ordentligt. Mammas vovve tycker i regel om när det blåser men nu var det inte så trevligt.



Härligt att ni får vara tillsammans nästan hela veckan.



FK är sega som 17. :S

2010-10-11 @ 11:58:06

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0