Stora stygga stridsvagnen..

Idag har jag haft "India dag", går en lång promenad med henne och tar med nåt gott till henne och bara myser lite extra med henne. Så hon inte ska känna sig bortglömd nu när lillskrutt tar upp så mycket tid. Passar på en dag då älsklingen är ledig och kan ta hand om lillskrutt.
Hon älskar det =)

Idag då när vi gick lång promenaden så på slutet av prommisen så gick vi på ett stort fält och India var ju såklart lös, precis när vi nästan är ute på vägen igen så kommer det 2 stridsvagnar i full fart och kör om oss. Stannade och bad India sitta vid mina ben och var beredd på att ta fast henne om hon skulle få panik och springa iväg men trots att marken vibrerade och hon blev rädd och orolig så vek hon inte en millimeter från min sida! Så duktig liten voffsa =)

Nu sitter jag i soffan med en bebis på magen.. magen hans kniper lite extra så han sover en stund och så vaknar han till och gråter och så somnar han om igen. Min stackars lillplutt.
Men natten har iaf varit bra!

Måste ta och betala räkningar idag också.. hujja!

Hoppas ni har en bra dag vänner!


Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg:) Följa varandra via bloglovin?

2010-10-27 @ 21:10:25
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Mycket modigt av India! Förstår att hon blir glad av egentid med dig:)



Skönt att han kan sova iaf.

2010-10-27 @ 22:14:20

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0