Rustad för vinter!

Yey.. idag har jag köpt en vinter jacka! Så nu ska jag förhoppningsvis inte frysa i vinter.. synd bara att det ska vara så jäkla dyrt! 2000kr fick jag betala.. och då var den ändå på rea. Nåväl.. lätt värt det för att få vara varm =)
Ids inte visa nån bild på den just nu.. ni får se den imorgon kanske =)

Och lill pysen vart så beundrad av alla vi mötte på stan idag.. våran lilla sötnos! Han var så lugn och snäll och sov hela tiden.. öppnade bara ögonen nångång och kollade läget innan han sov vidare.

Nu blir det lite mys i soffan!

Kommentarer
Postat av: Miii

Vad härligt med en varm och skön vinterjacka! :) själv kommer jag se ut som en köttbulle i vinter med gigantiska jackor :) hihi! får hoppas det inte blir en alltför kall vinter. skönt att han var lugn och sov när ni var på stan :) kram kram!

2010-10-12 @ 20:22:57
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0