Promenad i solen..

Nu har vi ganska nyss kommit in efter en promenad med Lina. Det var så jäkla skönt, solen värmde faktiskt riktigt mycket. Tänk om hela vintern kunde vara såhär och man slapp snön och kylan! =)
Lillen ligger kvar i vagnen ute och sover.. ser så himla skönt och mysigt ut.
India var förresten jätte skum nu när vi var ute och gick.. vet inte vad det var med henne. Hon gick på fel sida om mig flera gånger óch så gick hon bakom mig med nosen i knävecken och var allmänt konstig. Annars går hon ju alltid på vänster sida om mig en typ en meter framför mig. 

Och älsklingen har blivit sjuk, ont i halsen och feber.. hoppas att jag och lilleman klarar oss! Men alla är ju sjuka nu så det är väl inte så troligt att vi skulle klara oss. Men hoppas kan man ju =)

Nu blir det vila lite på soffan och slö titta på tv..



Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0