Ny jacka..

Såhär ser jackan som jag köpte igår ut. Men den är brun så färgen på bilden stämmer inte riktigt =)


Nu ska jag väl inte frysa i vinter! =)


Just nu sitter jag och söver bebis.. han ville inte somna själv så nu ligger han på mina ben och vaggas till sömns, funkar typ alltid =)
Vi hann med en prommis idag också.. var ute i ca 45min och det var sååå skönt! =)
Jackan jag köpte är 2 jackor i 1.. tar man lös dun jackan innuti så har man en skaljacka också.. perfekt med en fleece under nu på höst prommisarna! Slapp jag köpa en skaljacka också.
Håller även på att tvätta upp våra andra vinter jackor så man är redo för kylan.. hujja!

Funderar på om man skulle ta sig iväg till öppna imorgon.. får se hur natten blir och på vilket humör pysen är imorgon.


Nä.. nu är det dags att stoppa i sig nå mat!

See ya

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0