Nu jävlar! =)

Nu ska jag göra slag i saken och fara till Piteå och köpa lullabub till lillpysen! Satt och vaggade lillskrutt i sängen i natt i typ en timme drygt och då tänkte jag.. nope.. nu jävlar är det dags att investera i lullabub innan mina armar trillar av! =)
Dom är ju så jäkla dyra, men då hittade jag en som sålde såna i Piteå i nyskick! Klockers! Så det blir en liten roadtrip dit..
Hoppas lillen kommer uppskatta dom men det tror jag verkligen.. han älskar ju när jag gungar hans säng så.

Hoppas älsklingen kan följa också.. läskigt att åka ensam, tycker inte om att åka till folk jag inte känner ensam =)
Nä.. nu ska jag göra mig klar för att åka! Tar ju som ett tag nu när man ska göra en bebis klar också!



Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0