Morgon mys

Åh vilken härlig morgon vi har haft! Steg upp vid 9 och så slappade vi i soffan en stund och lillpysen satt i sittern och kollade på tv. Efter en stund somnade han om och då passade jag på att fixa lite stuff under tiden och sen när han vaknade så bytte jag på honom och tog på kläder och sen låg han på skötbordet och busade lite och så bjöd han på massa joller och några leenden! Alltså att hjärtat smälter såfort han drar på munnen =) Min underbara sötnos!

Nu har vi ätit båda två och pysen sover igen så jag ska sätta igång en tvättmaskin och diskmaskin och sen så lägger jag mig på soffan och vilar lite om jag hinner innan han vaknar =)

Ikväll ska vi ut till bredåker och käka tacos och så ska älsklingen klippa sig! Borde verkligen jag också göra men jag vet inte hur jag vill ha håret!! Gaahhh!

Hoppas ni har en underbar fredag!

See ya.

Kommentarer
Postat av: Tess

pussa lillskrot från mej!=)

2010-10-08 @ 12:29:13
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Cissi

Trevlig helg på er!! =)

2010-10-08 @ 14:43:32
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0