Lång prommis!

Åh vilken härlig prommis jag och India har varit på! Älsklingen var hemma med Emil så vi passade på att gå genom den gigantiska sandgropen här ute, en av Indias favvo ställen. Hon sprang och nosade och vi busade hur mycket som helst sen gick vi upp genom skogen och sen började vi gå hemåt, hade med lite skinka till henne också så hon var kanon nöjd =)
Nu ligger hon och sover vid mina fötter i soffan, hon blev helt slut av allt bus =)

Annars då.. hmm.. ja natten har varit ganska bra, pysen har inte haft riktigt lika ont i magen som tidigare nätter och så är ju älsklingen ledig idag så jag har inte behövt "sova" på soffan, grymt skönt att få ligga i sängen hela natten iaf =)

Och så ska jag äntligen få pengar från fk! Blir ju bara för typ en vecka eller nåt nu men iaf. Då har det ju kommit igång iaf, bara hoppas att det funkar i fortsättningen.

Nu blir det att slappa på soffan och mysa med mina älsklingar!

Ha en bra måndag allihopa.




Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0