Knark..

Nu har amningsteét jag beställde kommit, men det ser ju ut som att det är knark jag har beställt =) En påse med massa krossade blad och jox i.. haha.
Håller på att gör en kopp nu, hoppas det är gott.. jag tycker ju inte jätte mycket om te men det är ju värt att prova iaf!

Natten har varit hemsk.. igen. Vi hade en bra kväll och kl 1 hade han somnat så jag trodde att det skulle bli en bra natt men jag hann bara sova 20min så vaknade han och skrek. Sen höll det på till 4.30 tiden ungefär, inte att han skrek hela tiden men han var vaken och gnydde och skrek omvartannat. När han väl somnade igen så har han vaknat med ca 2 timmars mellanrum och velat ha mat. Hoppas verkligen att teét hjälper hans mage också!!


Man kan ju börja undra..


Tänkte ta mig ner till stan på ett tag, ska bara dricka te, gå med India och packa ihop bebis först. Vilket betyder att vi kanske inte hinner innan stan stänger..haha!
Nä jag ska försöka vara snabb.


Nu ska jag sätta fart så vi hinner göra nånting idag.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Huvva :( Inge kul det där...Hoppas det snart går över...

2010-10-25 @ 14:37:43
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack, och jag hoppas att teét hjälper. Håller tummarna. :)

2010-10-25 @ 15:48:06
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Miii

ja såg lite roligt ut hehe :) hoppas de hjälper! kram

2010-10-25 @ 18:21:34
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Vad är det som ska hjälpa? Det i theet alltså.

2010-10-25 @ 19:04:50

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0