Amningste

Nu har jag beställt amningste! Har läst mycket bra om det nu så det känns som det kan vara värt att prova.. känns ju som att jag har lite mjölk nu. Sen ska det visst vara bra mot onda bebis magar också så då är det ju absolut värt ett försök. Så nu ska det drickas te kan jag lova! =)

Gav ju lillpysen bricanyl för ett par timmar sen och det gjorde tydligen susen för sömnen.. han har sovit som en klubbad säl sen dess. Så skönt för honom.. han behöver ju sova ordentligt så han blilr frisk fort. Sen är det ju lite skönt för oss också så vi får vila lite =)

Så nu tycker jag att vi allihopa håller tummarna för amningsteet och snabbt tillfrisknande av bebis!

Kram

Kommentarer
Postat av: Therese

De e klart vi gör det!=)

2010-10-21 @ 12:32:21
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: lina

amningsté har jag också hört ska vara bra, men kom ihåg och dricka mycket vatten också :) jag tror inte du har för lite mjölk det kommer nog ikapp snart ska du se :)

2010-10-21 @ 13:09:20
Postat av: Miii

hoppas också han blir frisk snart!! :) kram

2010-10-21 @ 14:31:42
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Vad i hela friden är ammningste?:D

2010-10-21 @ 17:47:11

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0