A trip down memory lane..

Har suttit och kollat genom bilder på min externa hårddisk och hittade mina mag bilder. Känns jätte konstigt att se dom bilderna nu!
Sista bilden på magen tex.. tänk att det bara är 2 månader sen jag såg ut så. Kan faktiskt sakna magen himla mycket ibland, det var ju så himla mysigt att vara gravid! =)
Visst var det ju tungt att släpa runt på alla extra kilon och så men ändå.. är ju som en så häftig känsla att det faktiskt bor nån liten filur där inne.
Och ännu häftigare var det ju när han föddes! När han kom ut och dom la upp honom på min mage, helt overkligt! Vill tillbaka till den stunden och till tiden på bb ibland, allt var så lugnt och mysigt. Det är ju fortfarande mysigt och man gläds och förundras över alla framsteg och hur snabbt lillskrutten utvecklas men det är ju just det också, att det går så otroligt fort! Nu kämpar man ju på för att få en fungerande vardag med rutiner.. inte alls lätt med en liten bebis =)
Man hinner verkligen inte alls med, han har ju hunnit bli nästan 2 månader nu. Helt galet.

Sitter och väntar på att lillskrutt ska tycka att det är lägg dax men det ser ut som det kommer dröja en stund till, men hellre kvällspigg än morgon pigg iaf! Och ikväll har han ju varit på bra humör.. hittills iaf!

Ska byta på honom och ge honom lite mer mat nu så kanske han med lite tur somnar sen =)


Känns som en evighet sen!

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Miii

hihi ja jag håller med, det är underbart att vara gravid och känna hur det rör sig och donar på i magen! underbar känsla.. och till BB tiden längtar jag som tusan, dock nervös för hur allting kommer gå och hur ont det gör men det vet man ju inte ännu :P Kan tro det är mycket med lillen nu, försöka få in rutiner o så, ja tänk att han redan är 2 månader! de går fort.. :) längtar tills vi kan mysa med våra bebisar tillsammans! 2 månader kvar :) Pussokram gumman.

2010-10-25 @ 09:23:31
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0