22 oktober

Idag jobbar älsklingen igen, bra att han mår bättre men det är ju så härligt att ha honom hemma med oss =)
Ska iaf ta mig ut på en promenad idag.. lillskrutt mår säkert bra av lite frisk luft. Tror att han börjar må lite bättre nu, hoppas iaf det.

En sak som jag har funderat lite på sen lillskrutt föddes. Varför i helvete är bröstvårtor så känsliga?? Jag menar.. en bebis ska ju suga på dom typ oavbrutet i flera månader! Borde det inte vara bra om dom var lite tåligare så det inte gör så jävla ont!
Efter allt snuttade senaste dagarna känns det som han har truten full i rakblad när jag ammar.

Nä.. om man skulle ta tag i den här dagen. Man hinner ju som inte med så mycket när vi sover så länge, men det är skönt att han inte är morgonpigg!

C ya!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Håller med, men jag lovar, det blir bättre!! Håll ut! =)

2010-10-22 @ 15:02:49
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Miii

ja huvva! kan inte va skönt när dem är så känsliga, ja får väl också märka det inom en snar framtid.. får hoppas de funkar, men man vet ju aldrig! kram

2010-10-22 @ 17:41:33
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: lina

håller med föregående talare att det blir bättre, hade också mycket ont och sårigt de första veckorna men sen försvann det. www.amningshjalpen.se finns det mycket info och tips om du vill läsa :) kram

2010-10-22 @ 20:02:00
Postat av: Kicki

2010-10-22 @ 20:57:13
Postat av: Anonym

Hallojj!

Testa att smörja dem med bivaxsalva.. finns att köpa på hälsokosten och är ofarligt för sonen din! Hade blodiga sår med Maya men de försvann efter ca 3 dagar och jag kunde fortsätta att amma henne! =)

2010-10-22 @ 20:58:25

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0