2 månader!

Har ju glömt att skriva att våran lillskrutt fyllde 2 månader igår! =) Så nu är han 2 månader och 23 timmar gammal..
Shit va fort tiden går.. känns som jag fick veta att jag var gravid igår typ!

Idag har vi varit på bvc och på läkarkontrollen och allt var himla bra. Han fick MVG på allt =) Men jag bävar för nästa besök när han är 3 månader och ska få vaccinationen! Fyy faan.
Dom tyckte också att han utvecklas fort och är lite tidig med vissa saker för sin ålder men det gör ju inget.. då är han säkert sen med nånting annat. Brukar ju vara så =)
Men det är ju alltid kul när dom berömmer ens lilla bebis.. hihi.

När han föddes vägde han ju 3360g och var 48cm lång
Han väger nu 5445g och är 57cm lång.. stora killen! =) Han har bråttom att bli stor och stark.. hihi.

Nu håller vi (jag) på med maten, makaronipudding blir det. Älsklingarna ligger och sover på soffan. Sen blir det nån film och lite snarra =)


Alldelens ny i världen.. ca 1 timme gammal.


Första morgonen på BB..


1 månad gammal..


Och nu.. stora killen, 2 månader! =)



Ha en fin kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det går så fort!! :)

2010-11-02 @ 06:24:00
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Miii

hihi ja de går fort :) så söt han är! gullungen!

2010-11-02 @ 09:15:02
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0