Zzz

Fy vilken natt! Lillskrutten har varit ledsen och ingenting har hjälpt så idag är jag lagomt sliten! Blir ju extra jobbigt nu när han har sovit så bra senaste tiden.
Så idag blir med andra ord en väldigt lugn dag! Funderar på att sova en stund då älsklingen kommer hem och kan ta lillskrutt, men jag har så grymt svårt att gå och sova en stund på dagen. Får som ingen ro i kroppen.

Har en riktig srattel bebis i famnen nu.. han tittar på India som ligger brevid oss i soffan och så kastar han sig mot henne hela tiden så han vill nog kramas med henne istället =) Han börjar nästan vara svår att hålla när han gör såhär för han börjar vara ganska stark nu!

Haha.. såg just zumbas reklam på tv. En tjej säger att nu när hon tränat med zumba så är hennes mage plattare än innan hon födde sin dotter för 15 månader sen.. det är 2 månader sen jag födde våran son och jag har inte tränat en sekund men jag har ändå mindre bebis bula än henne. Känns ju lite som att zumba inte är så jäkla bra då =)

Nä nu ska jag foortsätta göra ingenting!

Ha en bra dag allihopa.



Kommentarer
Postat av: Johanna B

Det står faktiskt i liten text att man inte går ner av BARA zumba. (extremt svårt att se) Men de säger de på reklamen. Så engentligen är den olaglig reklamen. Men den är inte sänd från sverige så det är svårt att göra nåt.

2010-11-10 @ 11:22:17
Postat av: Johanna B

Sen är du naturligt smal - kan ha med det att göra också.;)

2010-11-10 @ 11:22:51

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0