Voksipåse!

Nu har vi köpt oss en voksipåse! Äntligen! Så nu kan lilleman vara ute och åka pulka och skoter i vinter utan att behöva frysa. Himla bra! =)
Och så köpte vi en pulka på barnens hus.. fast inte en babypulka utan en vanlig, så man bara kan bädda ner honom i den och gå ut. En babypulka ska han få senare i vinter/vår när han kan sitta någorlunda själv.

Imorgon åker min lillebror till Thailand och ska vara där i lite drygt 3 veckor! Nädå jag är inte alls avundsjuk! =) Men jag hoppas att dom får det bra och att dom har kul! Men jag måste erkänna att jag är lite orolig.. tycker inte om när mina nära är ute och reser, är så rädd att det ska hända nånting! Men jag är ju riktigt nojig av mig, har alltid varit och kommer alltid att vara =)

Det där jävla larmet jag beställde för en vecka(!!) sen har inte kommit ännu. Börjar vara riktigt irriterad över det nu, dom sa att det skulle ta 1-2 dagar och eftersom att jag bor här uppe i norr så lägger jag alltid på en dag eller 2 när jag beställer nånting. Men nu har det gått en fucking vecka! Har iaf skickat ett mail till dom och efterlyst larmet. Hoppas det kommer snart!

Nu ska jag ta och dammtorka lite och dammsuga och gärna skura också, men vi får se hur mycket jag ids göra ikväll.

Men först kommer det lite bilder här.


India myste i mitt knä igårkväll


Såhär snygg var lillmannen på 50års festen.


Tröjan och vantarna vi köpte till lillmannen igår.


Nä..fram med dammvippan då va.


Kommentarer
Postat av: Miii

hehe jag e också lite nojjig för att de ska åka, man e rädd om sina nära och kära och nu när man e gravid också, man e ju känslig som tusan :) haha! får hoppas allt går bra för dem!! :) kram.

2010-11-23 @ 20:47:04
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Jag skulle vara orolig också. Rätt naturligt.



Åh vad gosid India såg ut.



Haha Emil såg inte riktigt imponerad ut av sina kläder:D Fast gulligt blev det!

2010-11-24 @ 19:29:10

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0