Stor städning!

Idag ska jag fortsätta städa. Igår kväll städade jag sovrummet så nu är det bara resten kvar. Har dammsugit väggar, tak och golv i sovrummet.. brukar försöka göra det typ en gång om året eller nåt för det fastnar ju faktiskt ganska mycket damm i taket också! =)

Det är ju ganska kallt ute idag så då passar det bra att vara inne och städa. Sen blir det kanske en kort promenad bara för att inviga lillemans pulka och voksipåse =)
Tänkte börja julpynta lite smått också efter att städningen är klar.. och nån dag ska jag minsann börja baka också! Massa goda saffransbullar.. MUMS! =)

Nu måste jag ta tag i städningen..


Ha en bra dag vänner!


Kommentarer
Postat av: Cissi

ÅÅÅÅhhh, vad gott med saffransbullar!!! =) MUMS!!



Jo, det är ju det där...men dom är bara små en gång! :P

2010-11-24 @ 12:04:13
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0