Skööön dusch..

Tog mig en lång varm dusch i hopp om att vakna till ite för en stund sen och det hjälpte lite så nu orkar jag kanske med den här kvällen. Inte för att vi ska göra något speciellt men man ska ju hålla sig vaken ändå =)

Har plockat fram lite bebis kläder från den stooora påsen med stl 62, ska prova och se hur stort det är på honom, om han ens kan ha det än. Men 56 börjar ju vara lite litet så.. våran stora kille =)

Ska slänga igång en tvättmaskin med kiss och kräk kläder.. lillskrutten behagade kissa på både sig själv och mig, smällar man får ta som mamma till en liten kille =)

Sen är jag sugen på att se nån rolig film eller nån barn film =) Ska bli så kul när man kan ligga i soffan och titta på barnfilmer med Emil! Men han får bara se filmer som jag tycker är bra också.. hihi.¨

Haha.. India gjorde visst ett litet inlägg här också.. började titta på tvn och hon ligger brevid mig här i soffan och så la hon ner huvudet på datorn och gjorde en massa¨¨¨¨¨^^^^^^^^^^tecken =)

Nu ska jag kika runt lite mer på andningslarm. Såg att man visst kan hyra dom också!

Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna B

Skönt att ni har egen maskin. Blir jobbigt annars.

Barnfilm är bra men kanske inte 46 gången du ser den. Barn kan se samma film om och om igen i sträck. Och se till att INTE skaffa cartoonnetwork - el ha en egen tv åt grabben då. Jag och pappa höll på att blo galna på den kanalen när mina syskon var små.



Duktig india!:D frågan är bara vad hon menade. haha.

2010-11-10 @ 11:20:21

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0