Scrap time!

Idag ska jag åka till scrapbooking butiken här i stan och köpa lite grejs så jag kan börja med inbjudningskorten till lillskruttens namngivnings kalas! Man skulle bara ha varit rik så man hade kunnat köpa massa massa scrapbooking grejer =) Det är ju så jävla roligt!

Sen är det städning och planering som gäller idag, om jag inte hittar allt jag behöver till korten, för då lär jag sitta med det typ hela dagen =)
Så himla kul att fixa och dona, även om det är stressigt.

Nä nu måste jag sätta fart här! Hade som ändå ingenting att skriva just nu =)

Kommentarer
Postat av: Johanna B

Scrapbooking är skoj. Köpte grejer till sånt i sthlm när jag var där men har inte kommit mig för att prova än.



Får vi se hur korten blev?:)

2010-11-04 @ 20:58:46

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0