Så trötter

Nu är vi hemma igen efter en riktigt trevlig kväll ute i Kusån. Himla god mat och massa surr, Emilskötte sig himla bra men det var ju så mycket nytt att titta på så han blev trött rätt fort. Tyvärr sov han bara en liten stund och sen vakande han igen och ville hålla igång =) Han var på bra humör större delen av tiden, var bara på slutet när han var jätte jätte trött men han kunde inte få nån ro i lillkroppen som han var ledsen. Men då fick han lite mat och då somnade han efter typ en klunk. Så då klädde vi på honom och så for vi hem.
Han sitter fortfarande och sover i bilstolen, han får sitta där en stund till tills jag går och lägger mig och då byter jag bara på honom och ger honom mat och hoppas på att han somnar om igen =)

Fast jag tvivlar på att jag lyckas vara vaken så länge till. är riktigt trött. Så jag ska läsa några bloggar och sen gå och tvätta bort sminket och sen blir det sängen! Hoppas verkligen att han sover bra i natt.


Sleep tight vänner!

Kommentarer
Postat av: Lina

roligt med kalas och att emil orkade med :) hoppas ni fått sova gott inatt.

2010-11-21 @ 10:05:36

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0