Pjuh!

Idag har jag bara städat, städat och städat! Är inte helt klar än men imorgon borde det nog bli klart.. och då ska jag ta fram julpyntet =)
Fast imorgon är det ju babymassage och ev. öppnis men jag borde nog hinna pynta litegrann iaf. Annars får jag göra det på fredag.

Och på söndag är det skyltsöndag! Shit va fort tiden har gått, har inte alls hunnit med att det snart är jul! Måste köpa julklappar och fixa allt sånt så fort som möjlig också.

Har just duschat och jag kan lova att jag blev helt slut.. städat hela dagen och så duscha varmt.. då går man in i viloläge =)
Så nu är det soffan som gäller och så ska vi försöka komma i säng i tid i kväll.

Sleep tight!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0