Mycket sömn i natt..

I natt har våran lilla skrutt sovit från ca 02.00 till 09.30.. utan att vakna en enda gång!! =) Han kanske trivs i sin lilla Co-Zee. Var ju första natten med larmet i natt också..  det verkar då funka. Det har då inte fel larmat nånting iaf. Och det känns bra att veta att man inte kan råka smälla till lilleman eller lägga sig på honom.

Nu har älsklingen och lillskrutt nyss farit in till stan för fredags lunchen, blir första gången för lillkskrutt. Medans dom är borta ska jag städa det sista och så ska jag julpynta! =) Äntligen!
Men jag måste erkänna att jag inte har nån jul känsla alls.. känns fortfarande som att det är läääänge till det är jul. Den här hösten har gått så vansinnigt fort så jag har inte alls hunnit med.

Imorgon kväll är det personal fest, är ju tänkt att jag ska fara men det känns jätte konstigt att åka iväg och lämna min lilla bebis. Jag vill ju på ett sätt åka för det brukar ju vara skit kul och god mat och så men samtidigt vill jag ju inte åka bort och lämna min lilla familj =) Men förhoppningsvis så far vi inte så långt bort så jag kan vara med ett tag och sen åka hem när jag känner för det.
Känns lite skumt att vara ensam hemma nu också, är ju första gången =)
Kommer garanterat ha stor bebis abstinens när dom kommer hem igen.. hihi.

Men nu ska jag sätta fart så jag hinner med så mycket som möjligt!

Have a nice day!








Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag känner igen känslan men man blir en grymt mkt bättre mamma om man får komma iväg, om bara för en liten stund! =)



Trevlig helg!!



Kraaaaaaam!

2010-11-26 @ 15:14:30
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Ha så kul på personalfesten!



Lillen har blivit stor! Tänk vad tiden går.

2010-11-26 @ 17:13:40

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0