Mio min Mio

Jag och älsklingen har just sett filmen Mio min Mio. Det är ju inte riktigt som när man var liten och såg den men jag tycker ändå att det är bra! =) Och musiken gillar jag jätte mycket.

Annars idag så har vi varit på banken och öppnat ett fondsparande till lilleman. Sen kikade vi unt på stan lite och köpte vantar och en tröja till bebis. Sen åt vi middag hos min mamma och pappa. Och sen for vi hem och så film.

Lilleman somnade vid 19.30 när vi for från mamma och pappa och han sover fortfarande! Han lär ju garanterat vakna nu när vi ska gå och lägga oss men då hoppas jag att han äter och somnar om igen sen! =) Och så håller vi tummarna för att han vill sova till 9-10 som vanligt imorgon =)

Tänkte ju visa lite bilder men jag orkar inte fixa dom nu så ni får se dom imorgon istället!

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Elina

Fondsparande är bra! :)

2010-11-23 @ 07:29:22
URL: http://volanen.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0