Måndag igen..

Fast nu känns det helt okey med måndag eftersom min älskling är ledig i 2 veckor nu =)

Igår sov lillskrutt större delen av dagen och kvällen, han vaknade när vi skulle gå och lägga oss!! Ville inte väcka honom utan änsålänge får han sova och äta precis när han själv vill. Men 01.30 hade jag lyckast få honom att somna om igen så det blev ju ändå inte jätte jätte sent. Trots det så vaknade han vid  imorse.. vilket väldigt sällan händer, han brukar vakna runt 10-11 tiden.
Men då steg älsklingen upp med honom och jag sov vidare ett tag. Är så sjukt trött hela tiden nu och det tar lååång tid på morgonen innan jag vaknar ordentligt. Tror jag ska börja äta järntabletter igen och se om det hjälper, annars kanske det beror på det här jävla mörkret. Fy fan va jag hatar vintern!

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, lutar mot att jag ligger i soffan med bebis hela dagen. Om jag inte skulle få lite energi då..

Vill börja jul pynta snart också, så himla mysigt! Och baka massa goda saffransbullar.. Fast det tror jag att jag ska göra i veckans kanske. Yummi! =)

Nä.. soffan var det ja..

Ha en bra dag allihopa!




Kommentarer
Postat av: Johanna B

Har du provat D-vitamintabletter?



Haha man vet att hundar sover gott när de ligger sådär!:D

2010-11-16 @ 16:18:42

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0