I´m back!

Nu är jag tillbaka igen =) Hade ingen ork att blogga i förrgår och igår funkade inte internet.

Igår gjorde vi inte så mycket.. jag pysslade på lite med korten. Och så var mamma och min syster här och höll mig sällskap ett tag och så var vi på promenad.

Idag har vi varit hos mamma och pappa och ätit våfflor, himla gott =) Sen var jag en super snabbis på stan och nu har vi just ätit middag. Hade tänkt göra klart korten ikväll men jag fick slut pärlor och scrap affären hade inte öppet idag så det får vänta tills på måndag. Får pyssla med ramarna jag köpte idag och sätta in korten istället.

Fick en present av min älskling idag.. ett stativ till kameran så nu blir allt lite lättare =) Han är så söt!

Imorgon tänkte vi åka på hantverks mässan på arcus, ska bli himla kul! Älskar att gå på mässor och strosa runt och kika på allt. Nu har dom säkert massa julsaker också och det är ju alltid trevligt att titta på och bli lite inspirerad av =) Älskar verkligen julen! Speciellt den här julen ska bli underbar.. Emils första jul =)



Filmade det här igår kväll.. Emil ligger och känner på India =)

Nu ska jag mysa med min lilla familj! =)

Ha en bra fredag vänner!


Kommentarer
Postat av: Johanna B

Åh vad gulligt. det är bra att India tränar honom att klappa henne.:)



Menar du PärlAnn? De hade öppet idag fast du kanske var ute för sent?



Är det ett litet stativ eller stort?



Åh vill också på den mässan! Men mammsen tycker inte om att köra till luleå. Jaja.

2010-11-06 @ 00:33:47

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0